2009. január 14., szerda

Blogbarátság

Kata jelölt:
A fénykép innen letölthető.
"Lényege, hevenyészett fordításban: "Ha blogolsz, hiszel a "proximitásban" a térben, időben és kapcsolatokban való közelségben és teszel is érte. Ezek a blogok különösen varázslatosak. Íróik célja, hogy barátokat találjanak. Nem az anyagiak vagy a hatalom érdekli őket.Reméljük, hogy amikor kibomlik a szalag az üzeneten, még több barátság fog születni. Figyeljünk oda jobban az ilyen blogokra! Add tovább nyolc újabb blogolónak és mutasd meg ezt a leírást is!"
Jelöltjeim:
keresem az utam
Delfike
Keserűmandula - lett volna, ha közben nem törli blogját
Hugi
Marcsi
Fauna
Több most sajna nem telik tőlem.
Nagyon szépen köszönöm Katának a jelölést! Nagyon jól esett, hogy gondolt rám, miközben elég régen nem írtam. Köv. bejegyzésemben a nagyját próbálom pótolni.

7 megjegyzés:

Delfike írta...

Szia Anikó!
Köszönöm a jelölést!
Ha nem gond akkor én megszakítom e láncot,mert pár több jelölést is kaptam,de azért én is visszajelölek kedves barátnak!
Puszi!Delfike

Borderline Anikó írta...

Örülök, hogy többen is gondoltak Rád! :)))

CathlenKata írta...

Szia Anikó!
Újabb körkérdésre kellene válaszolni , ha akarsz persze.
Kukk be hozzám :http://katakrea.blogspot.com/

Fauna írta...

Köszönöm szépen a jelölést! Igyekszem írni is majd a blogomba... :)

sandorne0824 írta...

Anikó,hol jársz,rég írtál,nem vagy talán beteg?

Fauna írta...

Szia!
Talán jobb, ha kiírod magadból, akár jót, akár rosszat. Várjuk következő bejegyzésedet!
Amúgy azt álmodtam, hogy visszatértél "közénk" (tudod, kikre gondolok), és örültem neki...

Borderline Anikó írta...

Kata!
Köszönöm szépen a jelölést, igyekszem majd összeszedni gondolataimat!

Marcsi!
Köszönöm érdeklődésedet. Rengeteg nagyon jó és nagyon rossz dolog történt az elmúlt másfél hónapban. Igyekszem majd egy összefoglalót írni. Még nem tudom, hogy mikor kerül rá sor.

Fauna!
Nagyon szépen köszönöm kedves soraidat! Nem szedem már régóta csak a reggeli gyógyszereimet és nem is fogok többet szedni csak ha nagyon muszájos lesz. Próbálok kitartani és erősnek maradni, de ez csak részben sikerül. Próbálok kibújni "gubómból" is. Ez sem nagyon megy még, de tudom, sikerülni fog és újra legalább olyan jól leszek, mint tavaly nyáron voltam.