2009. február 9., hétfő

Blog...

Még jó, hogy rendesen akartam vezetni naplócskámat! Mi lenne, ha nem lenne meg a nagy elhatározás? Sosem írnék?
Állapotom változatos. Hol hasmars, hol hányinger, hol fejfájás, hol mind3 egyszerre. Már eléggé úúúútálom ezt az állapotot. Nem merek tornára időpontot kérni, nehogy kitaccsoljak. Így itthon tornázom, amit csak én hívok tornának, mert köze az nem sok van hozzá. Ha nagyon megerőltetem magam, akár még 10 percig is csinálom! Hasazás 0, szintén hányinger végett. Mi a nagy rajtam? Naná, hogy a hasam! Bemelegítés, lenyújtás 0. Lengetem kezem, lábam és ennyi. Ronda disznó vok, mert nem csinálom rendesen! Szombatra be volt tervezve egy nagy kör bididli, de idő hiányában elmaradt. Áttettük vasárnapra és sétára, hogy vihessük Bumbikát is, mert szegénykémnek már nagyon menőkéje van. Naná, hogy egész nap esett!
Tojok az összes betegségre, a felszínen. Tudattalattim erősen mocorog. Már minden itthon fellelhető étrendkieget szedek. Úgymint: a tavaly abbahagyott Flavin7 (még van jó sok), Chorella (lúgosító, mely növeli a sejtek regenerálódását és gátolja a rákos sejtek kialakulását. Erről még mesélek magamnak.), Kendermag kapszula (mert még van!). Ezek mind-mind Flavin termékek. Dének köszönhetően beker áron kapom, ill. ha még ebből az árból is kap engedményt, akkor azt is megkapom. Nagyon-nagyon szépen köszönöm Neki! Anycinak meg a Protexint! Van benne sok-sok féle probiotikum és nagyon jót tesz pocakomnak. Ha kiújul Refluxom, mindig szedem. Most ajándékba kaptam. Naná, emelték az árát ennek is. Már több, mint 4000 pénz egy doboz, ami csak 1 hónapra elég.
Vissza a lúgosítóhoz. Tavaly, mikor kiderült, hogy kicsit gubancos a pajzsmirigyem, Főmanó napokat ült a neten. Többet tud már róla, mint egy orvos. Akkor találta a lúgosítót is. Sikerült lebeszélnem róla. Most, hogy már egy picikével nagyobb a gond, már fel is hívta őket. Meséltem Dének, hogy mit talált ki. Erre Ő elővarázsolta a Chorella-t, aminek még nem tom a pontos árát, de 6000 pénz körül lesz. Manócska félének 1 havi adagja 19. Azt úgy sem vettem volna meg, de tudom, Ő símán elintézte volna a hátam mögött. Így most van szuper lúgosítóm, amit én fogok kifizetni!
Hapcinak szóltam, hogy szeretném elhagyni az Amitrexet, amit már legalább fél éve egyébként sem szedek csak ezt Ő nem tudja. Beleegyezett, hogy elhagyjam a reggeli adagot. Mindig böcsületesen kiváltotta nekem Anyci, mert az ORSZI-ban megnézik azt is, hogy tényleg kiváltottuk-e a felírt bogyókat. Állítólag már van egy fióknyi mindenféle, amivel nem tudunk mit kezdeni. Tök ügyi vok! Szívesen átadnám valakinek, akinek szüksége van rájuk, de ilyet nem ismerek. Majd megkérdezem a wiw-es Bordereseket. Hátha....
Tényleg! Hónapok óta nem jártam arra sem. Ideje lenne körülnézni! Hát, ez most nem fér bele.
Csütörtök - pénteken fotóztam a cuccosokat. Jól elmentek a napok.
Szimatkának beugrott egy 3 napos + meló. Csinálta az HBO-t, mellette hordta ki ezeket a motyókat. Ott aludtam végig. Szegénykém péntek estére annyira kikészült, hogy este 9-kor, mikor átballagtam, úgy nézett ki, mint aki tök részeg. El is aludt rögtön. A héten pedig a Mustangnak dolgozik be, bár szerinte ez naponta csak 1-2 fuvart jelent. Még jó, hogy az HBO-s munkákat délelőtt mind megkapja (ez mostanság napi kettőt jelent), a többi idejével meg azt csinál, amit akar. Azért, ha nincs más munkája, bent szokott lenni 1/2 4-ig. Mert, mégis csak ott dolgozik! Ez a régi ismije, aki múlt héten megkereste, az egész napos lóti-futiért fizetett 15 pénzt! Atya-gatya! 3 nap alatt keresett 45-öt! A kis lököttkém, ahelyett, hogy spórolna, rögtön elkezdte gyűjteménye bővítését. Nem nagyon örülök neki, így, hogy fogalmunk sincs mi lesz Vele 2 hónap múlva. Mivel tudja, hogy nem helyeslem, így el sem mondja csak most kénytelen volt rajtam keresztül utalni, mert regionális Takszöv.-be megy a pénz, Neki pedig nincs számlája. Mindig az adott Bankban fizeti be a pénzt. Így gyorsabb is és ingyenes is.
Megbeszéltük, hogy hétvégén töltöm fel áruimat. Ebből túl sok minden nem valósult meg. Szombaton elmentünk Neki zoknit venni. Kizárólag fehér alul-felül frottír Adidas zoknit hajlandó hordani, mivel egész nap vagy vastag motoros csizma, vagy Buffalo van a lábán és nem szeretné, ha büdi lenne. Nyáron meg wesko. Elautóztunk itt a környéken vagy 80 káemet. Sikerült 1 egész pár olyat venni, amilyet szeretett volna. Vettünk egy másik üzletben egy 3 db-os lezárt csomagolásút is, mert az eladó szerint ez az volt. Összegombócozva annak is nézett ki. Azután kint kibontottuk. Csak a talpa frottír! Teljes volt a felháborodás! Mondtam Neki, hogy majd nyáron elhordja. Evvan. Az azért röhej, hogy télen nem lehet téli zokni kapni! Délután értünk haza. Kicsit délutánabban mentem Főmanóhoz névnapozni. Sütött pipi combit, volt mindenféle párolt zöldség, sült krumpedli és tavaszi káposzta sali. Írtó finom volt. Szimi persze nem jött. Teskémtől portugál bort kapott. Olyan íze volt, mint a mazsolabornak csak nem ragadt tőle össze a szám, mert megkóstolhattam én is. Tőlem még a névnapján megkapta ajcsiját 2 Nike polot. Kedvenc színei a piros és a fehér, és pont volt ilyen színekben! Trallala! Nekem vett 4 liter őszilevet, nehogy szomjan haljak még a végén! Tiszta lökött! Névnapja alkalmából mindenki kapott egy kerámia sörös kriglit, mert Németországban hozzá vágtak 2 kartonnal ajándékba. Szintén névnapja alkalmából Tamkától én is kaptam ajándékot! Egy karos dugóhúzót és 3 dugót, fa talpon. Fém az egész, nehéz mint a fene. Írtó jól néz ki. Még jó, hogy van egy felszolgáló szakmám. Ebből egyenesen következik, hogy nem volt normális dugóhúzóm. Régi Dreko-im tönkrementek, dolgozni sem dolgoztam a szakmában, így nem vettem másikat. Azt sem tudom, hogy lehet-e még eredetit kapni.
Vasárnap töltögettem felfelé motyókáimat ezerrel. Írtó lassan megy, mert mindent pontosan leírok, lecentizgetek, ptk.-t írok. Ha van értelme, keresőszavakat is alkalmazok, beírom, ha abból a termékből több fajta van, stb. A terméknévnél is változtattam. A szokásos "sok olcsó áru!" már csak akkor szerepel, ha nincs értelme hosszan ragoznia az árut. Különben itt is a keresőszavakra megyek rá. Majd meglátom, hogy melyik megoldás jobb. A termékismertető lapokat teljesen át kell majd alakítanom az új rendszer szerint. Iszonyú sok munka lesz vele. Van jó pár termék, amiket újra is kell fényképeznem. Lassan, lassan, de kitanulom a Vatera-s kereskedést.
Szombaton, mivel a szomszéd városban is jártunk, beugrottunk kedvenc üzletembe. Jöttek új bizsu szettek, be is vásároltam tisztességesen. Ezek nem olyan szépek, mint a régiek, viszont jóval olcsóbbak. Be akartunk menni füstölőket is venni, mert egy régi Vevőm Vatin kívül rendelt 15 dobozzal és nem mindegyikből van annyi, amennyit szeretett volna. De az az üzlet már hétvégén egyáltalán nincs nyitva és pénteken is korábban zárnak. Szimatka ma elvisz újra. Vevőcském 12 db-ot kért, de rábeszéltem a 15-re, mert így nagyobb kedvezményt kap. A + 3 doboz 265 Ft-jába kerül. Úgyis talizunk, majd kiválasztja a maradék 3-at, mert azt írta, hogy olyat adjak, amilyet gondolok. Hát ez nem megy. Nem ismerem izlését csak azt tudnám ajánlani, amiből már eddig is vitt. Ha új illatokat szeretne kipróbálni, nem örülnék neki, ha csalódás érné és engem hibáztatna érte.

Nincsenek megjegyzések: