2009. február 2., hétfő

Naplócska

Ezután megpróbálok minden nap pár sort írni, mert:
1. jó lesz késöbb visszaolvasni.
2. nem biztos, hogy lesz sokkal késöbb. Ez eseteben, ezt hagyományozom Apamanóra.
Már most tudom, hogy nem fog sikerülni, mert:
1. van amikor nem történik semmi érdemleges. Érdemtelen se.
2. hulla fáradt vagyok estére.
3. elfelejtem.
4. nincs időm. (Ez elég hülyén hangzik egy rokkantnyugdíjastól, de evvan.
Vatera: mindig rácsodálkozom, hogy január van és mégis van egy csomó eladásom. Nem érzem a gazdasági válságot egyáltalán. Úgy látszik, az emberek még mindig nem nagyon látják át, hogy meg kell húzniuk a nadrágszíjjat, amennyire csak lehet, mert egyre rosszabb idők jönnek.
Szimatka: nagyon gázos volt az utóbbi 2 hét. Rengeteget beszélgettünk. Mint idáig mindig, szinte semmiben nem értettünk egyet. Egyszerűen mindketten mást várunk el egy társtól, egy kapcsolattól. A vége: szombaton szakítottam. Folyamata:
1. lépés: előszőr támad és mindenért engem hibáztat.
2. lépés: meghátrál és fűt, fát, virágot és csillagokat ígér. Itt szoktam meghátrálni.
Most volt 3. lépés is, mert már nem akartam még egy esélyt adni magunknak. Igazán megijedt. Nem tudom, mi zajlott le benne. Bármi is volt az, mégsem hiszem, hogy hosszú távon változnának a dolgok. Pláne, hogy azt is megmondtam, már nem vagyok benne biztos, hogy szeretem és 4 felé nem tudok harcolni.
1. december óta nem szedek csak reggel gyógyszert. Nagyon, nagyon ritkán azért 1 altató lecsúszik.
2. meg kell tanulnom tömegközlekedni.
3. le kell küzdenem ezt a pajzsmirigyes dolgot.

Kata arra kért, hogy soroljak fel 8 dolgot, amit ebben az évben csinálni szeretnék és adjam tovább 8 bloggernek.
1. Gyógyulni (ha lehet, teljesen)
2. Tanulni
3. Tömegközlekedni
4. Elérni, hogy semmilyen körülmények között ne kapjak rohamot
5. Elmenni a kecskeméti Rep. napra
6. Dolgozni
7. Újra kreázni
8. Vatera-t fejleszteni
Van 9.-em is: a lehető legjobb kondit elérni, hogy segítsen a betegségek legyőzésében.
Akiknek tovább adom:
Megszakítom a láncot, mert nem csak Bloggereket sorolok fel.
1. keresem az utam
2. Aem
3. Té
4. Zé
5. O
6. Bézsé

Díjat is kaptam. Szintén Katától.
Fel kell sorolnom 5 függőségem és továbbadni 5 blogosnak.
1. dohányzás
2. net
3. Vatera
4. barátok
5. Bumbika
Nem fontossági sorrendben írtam!
Akiknek továbbadom:
1. keresem az utam
2. Hugi
3. Fauna
4. Delfike
5. Marcsi

Most indulnom kell tornázni. Késöbb folytatom.

4 megjegyzés:

Vagyok aki vagyok írta...

Drágaságom....én még sok-sok évig fogok veled menni Camponába és ezer helyre.....múkodj már végre...... jó hogy vagy nekem :)

Delfike írta...

Köszönöm,meg fogom írni. :)

Fauna írta...

Nagyon köszönöm, hogy továbbadtad nekem a díjat! És nagyon drukkolok, hogy sikerüljenek a terveid. Remélem, írsz majd még, mert nagyon kíváncsi vagyok, hogyan alakul az egészséged, de bízom benne, hogy minden jól megy majd. Arra is kíváncsi vagyok, hogy hogyan alakul ezután a kapcsolatod. Mennyire végleges a szakítás?

Borderline Anikó írta...

Köszönöm Mindhármótoknak! Megyek írni!