2009. február 4., szerda

Zajlik az élet ezerrel!

Hétfőn torna után már nem volt időm ide csüccsenni. Nem tudom mások hogy csinálják, de mostanában mindig elúszom az időmmel. Pedig tudom csak helyesen kellene beosztanom. Ez elvileg működik is, gyakorlatilag meg mindig közbe gyalogol valami és borít mindent.
Hétfőn du. Főmanó elvitt vásárolni. Természetesen, amire igény lenne, azt naná, hogy nem kaptam! Úgymint pillangó szettek, bizsu szettek, festővászon, fém toll szett.
Cucc lepakol, irány Szimatka. Ha Ő tesz kapcsolatunkért, én sem fogok belehalni a hidegbe. Már különben sincs olyan hideg. Mostanában 15 C-ra azért felfűti a kecót. Kaptam vacsira krumplipürét. Erősen rám fért már az evészet, mert aznap nem ettem semmi mást. Éjszaka haza hozott, mert Apamanó másnap reggel jött értem. Intéztük az életbiztosítását. Egy része Ingatlanalapban volt, ezen kellett változtatni.
Utána irány a NagyVáros! Bevásárlás. Szintén Vatera-s. Elvitt 2 üzletbe. Juhhé! Hazafelé fodrászolt. Nem volt senki, 20 perc alatt végzett. Itthon lepak. Ki voltam, mint a liba. De! Semmi gondom nem volt a tömeggel, jövés-menéssel, semmivel. Csak éppen nem vagyok hozzászokva az egész napos csatangoláshoz.
Utána csomagok összeállítása. Anya elbicajoztatta őket a Postára. Hozott meglepit is! Megkaptam a le%olós levelet. Elég vastag volt, kezdtem frászt kapni. Idáig mindig egy mezei A4-est küldtek. Megkaptam, a szokásos 2 évre. Egyrészt, hurrá!, mert továbbra is van biztosításom. Másrészt, fújj, mert szerintük is beteg vagyok. Maradtam abban a csoportban, ahol voltam, így maradt a nyögdíj is. Újdonság, hogy elküldték a felülvizsgáló fődoki dokumentációját is. Benne van, hogy elvégzett rajtam 83 vizsgálatot. Ehhez képest, bent voltam max. 5 percet és kb. 5 kérdést tett fel. Biztosan így húzzák le az Egészségbiztosítót. És kaptam még egy papírt, melyen az szerepel, hogy milyen fajta munkákra vagyok képes. Ez azért érdekes, mert a másikon szerepel, hogy munkaerőpiaci rehabilitációja nem javasolt. Ja, és mindkét papíron rajta volt az engem vizsgáló orvos aláírása, pecsétje.
A vásárlásoknak köszönhetően tovább nőtt tartozásom Teském felé. Pedig már csak 50 volt a 150-ből! Brühühűűűűű! Most megint van 90. És lesz még további is, ha jön az 1000 db fonal, amit még januárban rendeltem, de sajna, még sehol semmi és úgy néz ki, hogy mostanában nem is lesz.
Már szinte mindenkit elért környezetemben a gazdasági válság. Teskéméknél tegnap jelentették be, hogy ugyan senkit nem küldenek el, de bevezetik a 4 napos munkahetet. Természetesen a péntekekre pénzt sem kapnak. Szimatkáéknak szintén tegnap szóltak, hogy 2 hónap múlva megszűnik az HBO szinkron. A Spektrumot már tavaly eladták, úgy ahogy volt. A gyártásvezetőket biztosan elküldik, de azt még nem tudja, hogy vele mi lesz. Anyacégéhez nem megy vissza. Szakmáját sosem gyakorolta, nem is hajlandó benne elhelyezkedni. Más kérdés, hogy nem is tudna. Egyetlen kornyadt ötletem támadt csak, próbáljon HBO-n belül más munkát találni és felvetetni magát. Főmanóéknál is sokkal kevesebb a munka. Januárban a tervezettnél késöbb kezdtek. Ezen a héten is csak ma tudott elindulni és szombaton már jön is haza. Nem megy csak Kölnbe. Egyik kollégája Angliába indult volna, de visszamondták. A többiek nem tudom, hogy hol vannak. Belföldes sofőrjüknek sincs munkája, de egyenlőre a főnök megtartja, mert hátha.... Tamáskának szintén alig van munkája, pedig autót kellene cserélnie, mert a mostaniban már több, mint 130000 km van és ha meghala benne valami, az sokba is fog kerülni, ráadásul dolgozni sem tud, amíg meg nem javítják. Pedig még csak 4 éves a zöld csoda.
Pesten csak a közlekedésben lehet észrevenni a változást. Még a Nagy Körúton sem volt dugó. Igaz, parkolóhely sem. A tömeg nagy volt és az üzletekben is vásároltak. Mindez, a nap kellős közepén.
A lényeg meg majdnem kimaradt. Voltam Campiban is. Dének volt egy kis ideje és lánykájának szeretett volna valamilyen szőrmókot venni terráriumostól, + halakat, mert az otthoni már fogytán volt. A nagy válogatás végeredménye 2 degu lett. Szép nagyok voltak és nagyon aranyosak. Választottunk ketrecet is. Azután jött az eladó és közölte, hogy ezek a nagy deguk még csak félig nagyok. 2x ekkorák lesznek. Itt kezdődtek a bajok, mert a Leányzó szobája nem túl nagy, nagy ketrec nem fér be. Kapott helyette egy fehér csuklyás patkányt! Nagyon aranyos!
Ettünk fincsi gyrost és Mekis álompitét. Mindez még vasárnap történt.
Tegnap este szintén irány Szimatka. Rábeszélt, aludjak ott. Megint kaptam krumplipürét. Egyszerűen imádom! Legalábbis mostanság. Fél 7-kor zörgött az összes ébresztő, mert Főmanó jött kávézni indulás előtt. Naná, hogy előtte 20 perccel aludtam el!
Tegnap éppen hogy csak haza értünk, mikor elindult a hasmars. Estére elmúlt. Hajnalban persze arra ébredtem, hogy futááááááás, de gyorsan! Rövidke 2 óra múltával már vissza is feküdhettem szunnyantani. Itthon folytatódott minden. Anya szerint megint ráment az ideg a pocómra.
Már este van, mert délelőtt félbe hagytam az írást. Evés alig, hányinger a köbön, fejem fáj, menzesz megjött. Hurrá! Vajh, mi szépség hiányzik még az életeből? Megittam vagy 3 liter teát, de nem lett jobb.
Holnap megyünk Tucihoz. Remélem nem kell megint 2 órát várni.

4 megjegyzés:

Fauna írta...

Örülök, hogy ilyen sokat írtál, és bepillantást nyerhettem megint az életedbe, jó volt olvasni!

Borderline Anikó írta...

Köszönöm szépen! :)))

sandorne0824 írta...

Örülök hogy írtál,és már nem írtózol a tömegben.
A hsmars lehet valami vírus,én is voltam egy napot,de pár nap múlva
megfájult a torkom fújom az orrom és
a többi járulék.
Remélem már jobban.

Borderline Anikó írta...

Szia Marcsi!
Köszönöm, jobban vagyok. Szerencsére a megfázásos tünetek nálam nem jelentkeztek.
Remélem, azóta már meggyógyultál!
Köszönöm szépen a dícséretet! :))) Igyexem!