2008. december 17., szerda

Barátaim aztán vannak!

Szombaton Ómi barátom szülinapját ünnepeltük. Kis fogadott családom összefogott ellenem! Felhívták az Ormos Intézetet. Van Endokrinológusuk, aki az Onkológiai Intézetben dolgozik. Igaz, már csak jövőre lehet menni. Jövőre sem megyek! Mindjárt itt van január 28 és mehetek az SZTK-ba. Szerintem nincs baj. Szerintük sem, de nem akarják, hogy elnintézzenek 1 perc alatt. Mindenáron teljes kivizsgálást akarnak. Persze fizetni is ők szeretnének. Ez nekem egy cseppet sem tetszik! És már megint elbőgtem magam! Mindig megbőgetnek szeretetetükkel! Megbeszéltük, hogy megalapítjuk a TBRT-t. Tököli Biztosító Rt. Másik nevet szeretnék, ami közelebb áll hozzánk. 6-an leszünk. Főmanó, Tamka, Ómi, Zé, Teském és én. Nyitunk egy számlát, ahová minden hónapban mindenki befizet egy kis összeget, ilyen esetekre. Sok év alatt, sok pénz lesz belőle! Következő csapatgyűlés Szilveszterkor Tamkánál. Jönnek haverok is. Ha alkalom adódik rá és még1x tudunk erről beszélni, én szívesen elintézem a részleteket. Ráadásul ottalvós buli lesz! Ajjaj! Lesz ereszd el a hajamat, már látom előre!
Szombati disznóvágásunk elmaradt, Böllér hiánya miatt! Helyette most szombaton lesz. O. apukája a Böllér, akinek a 20.-ai vágását tették át 13.-ra. Egyet vágunk nekünk, egyet O.-éknak.
Utálom ezt a napot! Teském kari ajcsija ez a családnak az uccsó pár évben. A legztáltabb rész a bélmosás, szerencsére már nincs, mióta lehet tisztított belet venni. Emléxem, gyermekkoromban 2 nő csak ezzel foglalkozott. Még a régi forgótárcsás mosógépbe is bele kellett tenni. Ha lesz egyáltalán disznósajtunk, akkor a gyomrot ugyan ki kell puceválni, de azt Anyci elintézi. Az én nagy kedvencem a füstölt sonka! Abból sosem elég! Miért nincs egy disznónak legalább 8 belőle? Füstölt kolbit is szívesen eszem, ha nem túl fűszeres. Kényes pocakom azt nem bírja. Érdekes módon a füstöltet igen. Erre mindig rácsodálkozom.
Tegnap felhívott egy nagyon régi ismi. Tartjuk a kapcsolatot, de ritkán beszélünk. Meghívott hozzájuk. Nagyon jól esett! Örömmel megyek! Illetve gyünk, mert tömegközlexeni még mindig nem merek, pedig csak a HÉV-re kellene felülnöm. 40 perc lenne a menetidő, ami nem is sok.
T. visszamondott 2 vevőjelöltet, mert nem tudja, hogy mi van Sz. házával. Szimatka nagyon kikelt magából és közölte exével,hogy őt nem érdekli az új vevőjelölt, neki és másnak sem hajlandó eladni a házat csak Tamkának. Úgyhogy ma fel kell hívnom, elmondani a pillanatnyi helyzetet. Ideje lenne leülniük és végérvényesen megegyezni minden részletben.

6 megjegyzés:

sandorne0824 írta...

Szia.
Amíg irtam a másik írásodhoz megjegyzést,te írtál 1 újabb bejegyzést.
Látod milyen jó hogy vannak barátaid,nagyon szerethetnek,és ez jó.A közlekedés is fog majd menni,
meg kell próbálni mindig egy kicsit tovább utazni,egy egy megállót tovább.
Úgy mint a sportot,mindig kicsivel többet.Majd fog menni,és magadban mondogatni úgí is megcsinálom.Ja könnyen adom a tanácsot én aki nem vagyok ilyenbe.
Anikó,még egyszer köszönöm acsomagot,többet írtam a másik mj-be.
Üdv Marcsi.

mer írta...

SZia Aniko!
Ma kaptam meg a csomagot amit kuldtel Karacsonyra.Nagyon szepen koszonom.
Kellemes Karacsonyi Unnepeket kivanok neked es csaladodnak.
Ari.

Fauna írta...

Elképzeltem a 8 vagy még több lábú disznót, hogy legyen elég fincsi füstölt sonka - és elég érdekesen nézett ki... :) Egy kis vidámság így reggelről.

A bélmosásra én is jól emlékszem, mi, gyerekek (húgommal) is segítettünk, a vizet öntöttük a bélbe, amikor ki kellett fordítani. Mifelénk mosógépben nem szokták mosni. Persze a "vett bél" (nálunk így hívták) sokkal egyszerűbb megoldás.

(Amúgy a rendszeres olvasóid közül hogy tűntem el, azt nem tudom, mert nem emlékszem, hogy töröltem volna. De azért benézek ám!)

sandorne0824 írta...

Mi kedden disznótorozunk,egymagam vagyok nő,gondolhatjátok,hogy kell turbózni magam.Talán a kissebbik lányom nem dolgozik és jön,ha ő nincs
akkor egyedül.Abelet nem mindig cdinálom meg,vacsora hús,hurka,
kolbász.Vacsora 3 órakor addigra kész.menet közben ahogy ürül az edény mosom el,kész.Előtte való nap mindent előkésztek.
Üdv Marcsi.

Borderline Anikó írta...

Kedves Marcsi!
Jövőre kezdem a buszozást. Elmegyek a buszfordulóig, megyek 3 megállót és leszállok. Utána 5 megálló jön. Onnan még haza tudok gyalogolni. A nehezebb rész az lesz, amikor már csak másik busszal tudok hazajönni. De, sikerülnie kell!

Ari, kedves!
Örülök, hogy megkaptad!
Én is nagyon boldog Ünnepeket kívánok Mindkettőtöknek!

Fauna!
Nekem megjelensz az olvasóim között. Majd megpróbálok kívülről is rákeresni az oldalamra csak azt még nem tudom hogyan kell, de majd csak sikerül.
Végül is a 8 láb meg lesz csak 2 malackán! Kár, hogy Ormi is sonkás! :)))

Borderline Anikó írta...

A lényeg meg lemaradt!
Én is nagyon szeretem Őket! Mindegyikük természete teljesen más. Zé pl. soha ki nem ejtene olyat a száján, hogy szeret. Tamáskával viszont éppen szombaton ölelkeztünk össze és biztosítottuk egymást kölcsönös szeretetünkről. :DDD