2008. december 1., hétfő

Madaras Tesco

Tegnap délelőtt Osános újságot nézegettem. Fa talpú, bőr klumpa ezerért! Hümm! A bőr tutira mű, de ezerért? Menni kell, nincs mese. Az akció már 2 napja tart, a cipőboltosok bizti kifosztották, de hátha! Sz-nél aludtam, az Ő klumpija is tropa, adodott a kérdés: Megyünk? Naná, hogy nemet mondott! De klumpa persze Neki is kell! Hazavitt, elintéztem a Vatera-t, megkérdeztem Teskémet, hogy elvinne-e. Elvinne! Szuper! Főmanóval is értekeztem telón, mert míg sovány voltam tudtam, hogy mennyivel nagyobb papucs kell rá, de most nem vagyok tisztában cipőméretemmel. 60 kilósan 37-es a patám, 106 kilósan 39-es volt. Most vagyok 77 (híztam 5 kilót. Remélem ez mind víz. Késöbb erről még folyt. köv.), utoljára 72 kilósan vettem csizit, 37-est. Anyával már évek óta beszélgetünk egy Szarvasi espresso kvfőzőről. Most az is akciós 10 forintért és sikerült is rábeszélnem, hogy dobjuk össze rá a pénzt és vegyünk egyet. Ez lesz a család kari ajcsija. Idáig mindenki lusta volt kv-t főzni, mert macerás a gáztűzhelyünket begyújtani, meg strapás szerencsétlenkedni a hagyományos főzővel, ezért ha elfogyott, ugrasztottuk Anycit. Már elindultunk, mikor felhívtam Szimatkát, hogy megyünk, akar-e jönni. Így már akart. Klumpa kb. 10 pár maradt, legkisebb 43-as. Ennyit Főmanó kari ajcsijáról. Az enyémről nem is beszélve, amit én kaptam volna magamtól. Most marad a régi, amit sarkaltatnom kell. Ráadásul, mindkét párat. Sebaj! Ráér tavasszal! Télen meleg pacskert hordok. Állatosat! Gyermekded lelkemnek szüksége van rá. Rövidke 2 óra alatt végeztünk is. Anyanusi megvette a disznóvágáshoz a fűszereket is, úgyhogy idén már nem megyünk. Kaptam tőle füstölőket. Nagyon jópofin néz ki. 6x8 szál jópofa csomagolásban. Rettentő drágán, 239 pénzért.
Éreztem, hogy sokat híztam, így tegnap mérlegre álltam. 5 kiló feljött rám. Vízhajtóimat jó ideje önhatalmúlag nem szedem, így anya lábnyomkoszát tartott és nagyon vizes vagyok. Remélem, mind az 5 kiló víz. Tornázni, cangázni most sem járok. Nincs hozzá energiám. A kedvem is átlagos. Pedig olyan jó volt jól lenni!!!!!!!! Úúúúúúúúgy szerettem! Megint vidámságosat akarok és nem átlagosat!!!!!!!! Igaz, soxor elfelejtem bevenni a déli vagy az esti bogyókat. Most majd jobban odafigyelek.
Apamanó tündér volt. Tegnap reggel indult Luxemburgba, így jött elköszönni és hozott nekem forró csokit a bolti automatából. Átautózta vele a fél várost. Én meg jól nem voltam otthon. Pedig beállítottam az ébresztőmet, de felébredtem, kinyomtam, szuszóztam tovább. Még jó, hogy felhívott és átjött Szimihez. Nagyon nyűgös lettem volna, ha nem talizunk.
Szombat késő du jött Apamanó Óóómival, hogy indulás van, megyünk Tamkáért és irány Zézé. Hisztikéztem egy sort, mert semmi kedvem nem volt hozzá, pihenni akartam, de közölték, hogy csapatgyűlés, vegyem a kabátomat. Zéhez hozattunk egy óriás pizzát utána szépen bekucorodtam jól megszokott sarkomba. Elszundiztam. Fejem lecsuklott, úgyhogy felébresztettek, hogy legyek szíves nem horkolni! Fordultam egyet, Manócska ölébe tettem párnácskámat, felemeltem fejecskémet és alukáltam volna tovább, de cigi szünet jött, amitől többé-kevésbé magamhoz is tértem. Én sem ébresztem fel őket, ha horkolásznak! Csúnya-csúnya dolog volt tőlük!
Szimi házára lehet, hogy van kápés vevő. Kicsit sem örülök neki, mert azt akarom, hogy Tamka ideköltözzön! Már 6 ingatlanosnál hírdeti lakását. Az új vevőjelölt karácsonyig ad választ és közölte, hogy akkor már fizet is, Sz. meg költözzön ahova akar, különben olyan bérleti díjat kell fizetnie, hogy ne legyen kedve ott lakni. Kedves ember ugye?
Nyuszival (Szimatka lakótársa, aki az exének volt a párja válásuk után és akit oda is költöztetett, azután ő odébb állt egy új pasival. Nyuszi meg maradt Sz. nyakán - érdekes egy szitu! Hihihiiii!) elkezdtük oltani Szimit, hogy vegyen fel inkább kölcsönt, fizesse ki exét, kérjen pár év hitelhalasztást és kezdje árában árulni a házat, ami a mostani árnál legalább 4 millával több vagy tartsa meg és ha lesz pénze, építsen még 1 házat a telekre. Abból a telekből kijönne 3 normál telek. Ez lenne leendő gyermekéé, az pedig egy kisebb földszintes neki, meg a párjának. Én ezt már mondtam neki párszor, de teljesen elhatárolódott tőle. Most Ny. hozta fel a témát és kezd hajlani rá. Ráadásul, mindenáron Ft alapú kölcsönt akar felvenni (akkor is, ha marad és kifizeti exét és akkor is, ha másik házat kell vennie). Szerintem a lehető legrosszabb megoldás. Ezt is említettem már párszor. Most, hogy Nyuszinak is ez a véleménye, sikerült meggyőznünk. Kíváncsi leszek a folytatásra. Arra is rávettük, hogy ne ragaszkodjon az ERSTE-hez, hanem menjen be egy Bróker céghez és kérje ki az összes Bank ajánlatát szerződéssel együtt. Mindenképpen olyan kölcsönre van szüksége, ami bármikor módosítható.

2 megjegyzés:

Ili írta...

Szia Tapika!
Jó, hogy megint a régi jóhumorú kislány vagy, mint régebben.
A gyogyszert ne hanyagold!!! Én mindig kiteszem a következő adagot látható helyre, és ha ott van akkor még nem vettem be a soron következőt. Így szinte soha nem felejte el bevenni.
A szarvasi a Mini Espressó k.főző?
Az enyém 20 éves, mindig félek, hogy valami baja lesz, mert nagyon szeretm. Csak időnként karba kell tartani. Szuper főző.

Borderline Anikó írta...

Szia!
Köszönöm! :)))
Igen, a Mini. Én is csupa jót hallottam felőle, ezért szerettem volna ilyet. A család már teljesen beleszeretett. Az is jó benne, hogyha megbetegszik, lehet hozzá alkatrészt kapni.