2008. december 19., péntek

Csudiszép lett a szobám!

Apamanó kariajcsija, hogy leraktuk a tavasszal megvett laminált padlómat! Nagyon-nagyon csecse lett a szobám! Sokkal világosabbnak tűnik, mint a padlószőnyeggel volt! Nagyon örülök! Álandóan nézegetem! Szegény Bumbika még nem mer bejönni, mert csúszik rajta a praclija. Tegnap ugyan egy picit beóvakodott - éppen az ajtó mellett ültem -, kapott egy kis dögönyét, de gyorsan ki is csúszkált. Én meg moshattam fel a sáros nyomait. :))) Legalább felavattuk az új padlót! :))) Szerdán délután álltunk neki és tegnap délután kész is lett. Sokkal tovább tartott a pakolás, mint a lerakás! Az én cuccaimmal volt tele a ház! Még ugyan van 2 doboz, amit ki kell ürítenem, de az már semmi! Juhhé! Szuper ez a Karácsony!
Na jó, nem annyira szuper. Fájdalom is vegyül bele jócskán. Majd csak feldolgozom.
Tegnap született 2 pár cipedlim, meg egy csizmim. Mindhárom alkalmi, nagyon, nagyon tűsarkú. A Műv. Házban párszor egy évben van 1500 Ft-os cipővásár. Ugyanaz a kínai, mint a boltokban csak fele áron. Amennyit én tűsarkút hordok, ahhoz ezek is pont megfelelnek. Cipedliből haza jött velem egy fekete és egy fehér. A csizmácskám térd alattig ér, ezüst-fekete. Meseszép! Igaz, ez 3000 pénzbe került, de nekem megérte! Ez lesz rajtam Szilveszterkor. Max. fél óráig. Ki kell ballagnom vele a kocsihoz, be kell sétiznem Tamkához és már veszem is lefele. Padlófűtése van. Olyan jól melegíti mindig a lábikóimat! Sokkal jobb, mint a miénk. Ez központi.
Az utóbbi 2 hétben rengeteg Vatera-s vevőm volt. Alig van eladásom és mégis megtaláltak. Szuper! Igaz, indítottam egy csomó kiemelt 1 Ft-ost is. Tudom, január-februárban majd meg sem moccan semmi. Sebaj! Lényeg, hogy idáig mindenki elégedett volt a kapott áruval. Egy csomag viszont elveszett. Mindent ajánlva adok fel, úgyhogy majd vagy előkerül, vagy fizet a Posta. Nem tudom még, hogy hogy műxik ez a rendszer. Tegnap este jött az e-mail, úgyhogy ma megyek be reklamálni. A Vevőnek bescannel-tem és elküldtem a feladódevényt, így Ő is utána tud érdeklődni. Úgyis mennem kellett volna, mára is van pár csomagfeladásom. A maiakon kívül már csak 10 csomagot kell feladnom. Szerintem több már nem is lesz, hiszen nem érne oda Karácsonyig.

2 megjegyzés:

Fauna írta...

Mi is laminált parkettát szeretnénk jövőre, mert mi sem szeretjük a padlószőnyeget, amit a lakással együtt "megörököltünk", amikor beköltöztünk. De ilyesmi álmaink csak akkor valósulhatnak meg, ha valahogy sikerül munkát találnom... Drukkolok neked is, hogy sikerüljön, mert nem csak anyagilag jó, hanem az ember önbecsülése miatt is!

Most a kutyikán mosolyogtam egy jót, ahogyan elképzeltem, hogy csúszkálnak a lábai az új parkettán... :)))

Fauna írta...

Ja, most már látom magamat a rendszeres olvasók között is. :) Vagyis Norbit látom... :)