2008. december 19., péntek

Csavargás és nem segítés

Nagyon szégyellem magam! Mindent Anycinak kellett megcsinálni Fater segítségével, mert én végig csavarogtam a napot. Délelőtt Vatera-ztam és Postára mentem. Feladtam 5 csomagot. Kiderült, hogy ami nem érkezett meg, az mégis csak megérkezett csak a címzett régi postafiók számára. Bár felajánlottam, hogy visszafizetem az áru árát postaköltséggel együtt, vagy küldök másik szettet saját költségen, de reméltem, gyorsan előkerül az elveszettke! Nagy kő esett le a szívemről! Ami számomra nagyon érdekes volt, hogy a levélkövetést kinyomtatták, meg is nézhettem, de nem kaphattam belőle másolatot. Szerencsére a Vevőm elhitte állításomat és meg is lett csomagja. Nagyon remélem, hogy senki más nem jár így! Bár.... Már ismernek a pénzfelfevő és a csomagfeladó ablaknál is, így szerencsém van, kedvesek velem. Rögtön utánanéztek az elveszettnek hitt levélnek is.
Teskémnek meghalt a HIFI-je, így kénytelen volt újat venni. Még szerencse, hogy van munkahelye és tud egy kicsit spórolni. Elmentünk az Auchanba. Választék: 0. Elmentünk a 2 szomszéd városban lévő üzletbe is. Választék, szintén: 0. Úgy látszik, már senki nem vesz HIFI-t. Ő összeköti Tevéjével és így nézi. Így stereo-ban jön az adás. Pontosabban jönne, ha nem bolondult volna meg a 10 éves ketyere agya. Ha már Osanban voltunk, be is vásároltunk. Szörnyen fájt a szívem, amikor ki kellett fizetni több, mint 22500 pénzt. Igaz, ebből az én részem köbö 1000 Ft, de akkor is. Szinte nem is vettünk semmit! El nem tudom képzelni, hogy az emberek hogyan jönnek ki a fizetésükből, amikor gyermeket/keket kell nevelni, lakást/házat fenntartani, részleteket fizetni. Ez szörnyű!
Hazafelé bementünk egyik vásárlós boltomba. Vettem rengeteg füstölőt, hogy legyen választékom és magamat is megleptem egy illóolajtartóval. Remélem, ezt nem kell utántölteni félúton, mint a régit. Most van kipróbálás alatt.
Találtam 3 részes doboz szettet is, szerintem nagyon olcsón, de már nem volt rávalóm. Ha tehetem, legközelebb veszek egyet magamnak és egyet eladni is. 3 részes. A legnagyobba beleférne összes saját füstölőm, így nem kellene a polcon tartanom őket. A legkisebbe beletenném az illóolajaimat. Nagyon jól nézne ki! Nekem legalább is nagyon tetszene!
Útközben megbeszéltük Tesikémmel, hogy elmegyünk a Campona-ba, mert ott van Tesco is és Electro World is.
Éppen a füstölőket válogattam, amikor Főmanó hívott, hogy kérek-e lekváros lángost. Naná, hogy kértem! A város szélén van egy szuper kis lakókocsi büfé. Olyan finom lángost, mint ott kapni, még sosem ettem. Teljesen oda, meg vissza vagyok érte!
Mire haza értünk, már várt Apamanó, Ormi és a lángos. Míg Ők becuccoltak, én befaltam a nyamit.
Sikerült rábeszélni mindkettőjüket, hogy jöjjenek velünk Campiba. Főmanóval mindig a legfelső szint, legutolsó bejáratánál állunk meg. Pont ott van az E. W. Természetesen nem vettünk semmit, viszont egy csomó mindent megnéztünk.
Kifelé jövet megkérdeztem, hogy az emeleten, vagy a földszinten akarnak-e jönni. A földszintet választották, így betrappolhattam a Kreába. Nem vettem semmit, de legalább szétnézhettem. Ha az emeletet választják, akkor az Évába mehettem volna be, de ne legyek telhetetlen! 2-ből 1 az szerintem jó arány!
A Tesco-t is többé-kevésbé végig jártuk. Teském haza jött egy Panaskodik Hifi-vel. Ha Ő elégedett, akkor én is! Velem haza jött egy csomag Tesco-s fénymásolópapír, amit a nyomtatómban használok, egy kis sör és egy kis bor, hogyha már így összejöttünk, este legyen mit iszogatnunk. Ja és vettem 2 izzót a tegnap kiégett egyik sólámpámba. Az első rettentő sokat bírt! Felvillant és már ki is égett. :((( A 2. még világít.
Nagyon szeretem a sólámpákat. Szobácskámban volt 3. Az egyik a szekrénysoromban csücsül, a második a dohányzóasztalomon, a 3.-at most száműztem az ágyneműtartómba. Az ő helye az ágyam szélén volt, de zavart a fénye.
Szegény Szimatka nagyon csúnyán megfázott. Ő a Neocitran-ra esküszik, én a Coldrex-re. Szerencsére már egy kicsit jobban van, bár mennie kell holnap, hétfőn és kedden is dolgozni. Cseppet sem örülök neki! Sokkal jobb lenne, ha ki tudná feküdni! Remélem, minden szövődmény nélkül meggyógyul! Van antibiotikumom, holnap megpróbálom rábeszélni, hogy szedje be. Nem tudom, hogy sikerül-e. Nagyon remélem!
Érdekes módon, még ma is licitáltak termékeimre. Igaz, amik lejártak, azokat 2 napra tettem fel, hogy legkésöbb hétfőn postázni tudjam őket. A pénzek meg majd beérkeznek. Bízom az emberekben!
Hívtam T.-t és Z-t is a holnapi disznóvágásra, de sajna mindketten dolgoznak. Nagyon sajnálom! Jó buli lett volna! Zé vacsorára sem tud jönni, mert cége bulijára megy, de Tamka lehet, hogy ideér. Apamanónak programja van. Különben is utálja a disznóvágást. Még az esti vacsira sem lenne hajlandó elcsámpizni, úgyhogy ez még jól is jön ki. Remélem, estére Szimi is hajlandó lesz átjönni, bár nem nagyon reménykedem benne. Nem szereti a barátaimat. Végül is, nem Neki kell szeretnie Őket, hanem nekem!

3 megjegyzés:

Vagyok aki vagyok írta...

Szia Tapika!

Látom rendesen zajlik körülötted az élet :9
Ez jó, ez azt jelenti minden rendben van veled és ennek nagyon örülök.
Az is jó, hogy megy a VATERA, nekem megint nincs időm rá, de vettem egy csomó szupi cuccot :)
Hétfőn v. kedden meglátogatlak ok?
Puszi

Borderline Anikó írta...

Zajlik ám, de még mennyire!
Hűűűűűűűű, szuper lenne, ha jönnél!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Besiren írta...

Boldog karácsonyt!