2008. november 27., csütörtök

A lustaság fél egészség?

Ha a lustaság fél egészség és én ma naon lusta vok, akkor teljesen egészséges vok?
Már szuszózni is tok, bibibííííí! Ma is alukáltam 6 órát! Meg délelőtt egyet. Naná, hogy csörgött a mobil! Azóta meg pizsiben ücsizek a gép felett és próbálom rávenni magam, hogy a tegnap megvett dolgokat, tegyem felfele. Idáig még csak az akarat van meg. Sajnos.
Faterral csoda történt! Tegnap elvitt vásárolni. Kaptam fél órát! Ő meg egy ledes fejlámpát, meg elemeket.
Apamanó is itthon volt futólag. Tegnap este jött, ma meg ment Pozsonyba. Talán, de csak naon talán éjjel hazajön.
Ormitól kaptam egy halogén izzót lámpácskámba, meg egy óriás guriga folpack-ot, hogy postázandó dobozaimat be tudjam tekerészni, mert a "naon kedves" postás kisasszony álandóan beleköt a dobozokba, pedig ennél biztonságosabban és jobban már nem lehet semmit leragasztani! Sokkal jobban szeretem a másik postás kisasszonyt, aki a 2 kiló alatti csomagokat veszi át. Ha valamit nem jól csinálok, mindig kedvesen elmagyarázza, hogy hogyan kell és nem üvölti le a fejemet.
Fodrásznál is voltam! Levágtam a frufrumat!
Este Szimatkánál jártam, papírt kellett kötegelni. 1 óra alatt végeztünk 38 db 9 kilós csomaggal. Igaz, az ujjam picit érzékeny, de ezt kesztyűben nem lehet. Főmanó fuvarozott át, de előbb beugrottunk hozzá. Azt hittem a fűtést akarja feljebb csavarni, mert ha nincs itthon, 15 C-ra állítja be. De, neeeeem! Előszedte síoverálját, lecincálta cipedlimet és elkezdett beleszuszakolni, mert hát Sz. szuterénjében igen nagy a zima. Ha nagy leszek, nekem is lesz ilyenem! Szuper! Cseppet sem fáztam benne! Sőt! Haza felé jöttünk Szimatkával, amikor gyaloglábról átváltottam brinyójára, mert már naon melegem volt.
Vettem több, mint 40 deka gyöngyöt is. Naná, hogy a neten! Hol máshol? Ajcsi lesz belőle. Remélem jó minőségű cseh gyöngy és nem gagyi kínai. Ahonnan én szoktam rendelni, onnan most nem lehetett, mert ott 5 deka van egy zacsiban és az egy színből most sok lett volna. Akié lesz, gobizáshoz fogja használni és nem gyöngyfűzéshez. Gobihoz meg vagy naon sok kell egy színből, vagy naon kevés.

Nincsenek megjegyzések: