2008. november 6., csütörtök

Nem szeretnek az Istenek!

3 napja nem szedek Hapci-t (Xanax-ot hívom így). Úgy érzem, ennyi elég volt belőle. Mindig így próbálom letenni a bogyóimat. Volt amit sikerült (Hurrá!), volt amit nem (Nem Hurrá!). A név Szimatkától ered. Úgy ejti ki, mintha tüsszentene. Nagyon mókás. Mindig megnevettet vele! Nem szereti, hogy szedtem/szedem. Azt mondja, elnyomja az egyéniségemet. Ezek szerint van egyéniségem! Olyannak szeretne látni, mint kb. 10 éve, mikor együtt jártunk bulizni. Mármint egy csapatban. Fergeteges bulik voltak!
Megint ingadozik a hangulatom. Tegnap nagyon jó kedvem volt, mókáztam, kacagtam. Ma rettentő feszült vagyok. Meg is beszéltem Anyával, hogy délután bekerekezek vele Postára, boltba. Kell egy kis kikapcsolódás.
Este Tevéztem (azért Teve és nem tv, mert púp van a hátán). Nem kellett volna! Miami helyszínelőket néztem, amiben a sugárfertőzés kapcsán fellépő pajzsmirigyrákról volt szó, melyre legegyszerűbben a magas Kálium szintből lehet következtetni. Nekem tavaly szeptember vége óta gond van a Kálium szintemmel. Visszanéztem laborjaimat. Ez miért nem tünt fel sem Filónak, sem Marisnak? Én nem foglalkoztam vele, azt hittem az ásványvíztől van. Mégis megyek az Onkológushoz. Már nem akarom lebeszélni róla Manócskát. Holnap jön haza Berlinből. Még nem tudom, hogy megmondjam-e Neki.

10 megjegyzés:

Delfike írta...

Szia!

Ne haragudj,hogy zavarlak de nem te vagy az a bizonyos Tapi aki a nlcafe-n gobisoknál szoktál irni.
Sajnálom,de nagyon rég hallottam felőled,mert elég ritkán olvasom a nl fórumokat,de örülnék ha te lennél,mert ez azt jelenti,hogy megtaláltalak.

Delfike

Borderline Anikó írta...

Szia Delfike! Megtaláltál! :))))) Örülök, hogy itt vagy! :))))))

Fauna írta...

Tapika, az jó dolog, ha sikerül abbahagyni a Xanaxot. Szerintem már nem is kellene alkalmazni ezt a gyógyszert a pszichiátriában. De ez csak egy laikus véleménye. Mamám nyugtatókon él, tökre nem oké ez így, szerintem ő teljesen kifordult önmagában a sok gyógyszer miatt. Persze az antidepresszánst nem szedi, pedig mindig felírja neki az orvos. Azt hazudja, hogy szedi, de persze nem... Pedig meggyőződésem, hogy elég lenne neki a Paroxat, és max. este vehetne be nyugtatót (annyit tudok, hogy Rivotrilt szed, hogy mást is szed-e még, azt nem tudom).

De olyan hülyeségeket te meg ne nézz, mint a Miami Vice! :) Nem kell elhinni mindent, amit a filmekben látsz. Azért majd drukkolok, hogy az onkológián negatívak legyenek a leleteid! Szerintem így lesz!

Fauna írta...

Úgy értem, "kifordult önmagáBÓL", nem "önmagában". :)

Ili írta...

Tapika!
Tegnapi napod olvastam és nagyon örültem, hogy mennyire aktív vagy és jókedvű.
A film ne vegye el a kedved.
Nem is gondoltam, hogy nem akarsz dokihoz menni.
Kell az a kivizsgálás, hogy megnyugodj.
Azért örülök, hogy sokkal vidámabban látod az életet.
Millió puszi

Borderline Anikó írta...

Fauna: Nekem a Paroxat nem vált be. Igaz, sok más sem. Szerencsére, sikerült megtalálni azokat, amik hatnak és már a mennyiséget is beállítottuk. Ezért hagyom el a Hapcit. Szerintem sokkal többet segít egy antidepresszáns, vagy egy szorongáscsökkentő, mint a nyugibogyó. Ez saját vélemény. Nem tudom másnak mi használ jobban. Én bamba lettem tőlük. Bár amennyit nekem szedni kellett, attól nem csoda. Ha anyukádra ilyen rossz hatással van a Rivotril, szerintem el kellene kísérned legközelebb az orvosához és el kellene mondanod a véleményed. Lehet, egy másik fajta gyógyszerre lenne szüksége.
Köszönöm a drukkolást!

Hugi: Örülök, hogy gondoltál rám! Köszönöm Neked! Mindjárt írok a blogban a kivizsgálásról.

Fauna írta...

Én Rexetint szedek, ugyanaz a hatóanyaga, mint a Paroxatnak, és nálam nagyon bevált. Nagyon kíváncsi lennék, hogy min múlik, hogy kinek mi válik be.
Nem anyukám szed Rivotrilt, hanem nagymamám, őrá meg az égvilágon semmi és senki nem tud hatni. Lehet, hogy nem is a gyógyszerek miatt van szegénynek ilyen rossz természete, ki tudja. Mindenkinek vannak bogarai, az időseknek meg különösen...

Borderline Anikó írta...

Sajnálom, hogy ilyen nehéz Nagymamáddal.Remélem, a közeljövőben tudtok rá hatni és jobban lesz. Nagyon nehéz meggyőzni valakit, akinek nincs betegségtudata, hogy használnak ezek a szerek csak meg kell találni a megfelelőt.
Rexetint is szedtem, az sem használt. Fogalmam sincs, hogy min múlik. Mostani bogyóim Cymbalta, Amitrex, Truxal és Hapci. Volt mellettük Seroquel is, de azt pár hónapja nagy nehezen letettem.
Pszichológussal kapcsolatban elfelejtettem válaszolni. Szerintem nagyon nehéz megtalálni a számodra megfelelő embert. Nem elég, hogy egyvadidegen előtt kiteregeted a gondjaidat, még abban sem lehetsz biztos, hogy a megfelelő terápiát alkalmazza nálad, ha alkalmaz egyáltalán valamit. Lehet, tényleg csak a pénzed kell neki. Próbálj meg az orvosodnál érdeklődni. Ő ismer, talán ismeri a számodra megfelelő szakembert is.

Fauna írta...

Tapika, ne haragudj meg a komolytalanságomért, de a Cymbalta nevű gyógyszer nevén olyan jót nevettem! :) Olyan, mintha a cimbalom és a balta keveréke lenne. :) Viszont a többi bogyó neve inkább félelmetes. :(

Borderline Anikó írta...

Nekem is a Cymbalta a kedvencem! :) Először a kórházban kaptam. Akkor hozták forgalomba nálunk. A Truxal egy kőkori szorongáscsökkentő. Van olyan orvos, aki nem is hajlandó már felírni. Nálam ez is nagyon hatásos. Az Amitrexről nem tudok mást csak hogy antidepresszáns.