2008. november 18., kedd

Profi fotós leszek!

Ma sikerült 151 képet készítenem. Nagyon ügyi vok! Kellenek a Vatera-ra. A feltöltés holnapra marad. Elfáradtam.
Az éjjel altató nélkül aludtam 4 egész órát! Még ügyibb vagyok! És Hapciból is csak egyet vettem be. Muszáj észnél lennem! Nem jó ez a bambaság!
Szimatkával tegnap megint vitatkoztunk. Megsértődött a szentem! Úgy látszik, biliborogatós hangulatban vagyok mostanság! Megmondtam Neki, hogy szeretem ugyan, de nekem kevés, amit ad magából, arról nem is beszélve, hogy mindig mindent számonkér. Nem vagyok tökéletes és úgy látszik, ezt nem tudja, vagy nem akarja elfogadni. Ráadásul nem is 18 éves kisnagylány vagyok, akit még a maga tetszése szerint formálhat. Már rég felnőttem. Önálló akarattal és elképzelésekkel, amiket meg is fogok valósítani.
Lelkifurdancsom is van. Még nem kezdtem el "húzottam" ajándékát hímezni! Mintákat már válogattam a múlt héten, elképzelésem is van csak éppen nem kezdtem még el. Félek, kifutok az időből. A gobis talira is el kell készítenem 6-8 ajcsit és már mindjárt 6.-a. Nagyon rendesek voltak a Lányok! Előre hozták miattam egy héttel, mert nagyon szerettem volna elmenni, de 13.-án disznót vágunk (fújj!). Az utóbbi pár évben ez Teském kari ajándéka a családnak.
Apamanó reggelt elment Csehországba, de csütörtök este már haza is jön.
Ormi haverom is beugrott ma. Hozott 15 kiló kutyitésztát Bumbikának! Elvitte a nagyítós lámpámat is, amit nagy nehezen előkotortam. Anyukáját tavaly megtanítottam gobizni és teljesen bele is szeretett. Még akkor kapott tőlem 2 gobit, amit pillanatok alatt ki is varrt. Most ismét itt a tél, ráér, megint vittem neki kettőt. Én úgysem varrok már elég régóta, Ő pedig nagyon örül neki. Az egyik tűgobi, amire nagy nehezen sikerült csak rábeszélnem. Szerintem sokkal jobban fogja szeretni, ha látja, hogy mennyivel szebb kivarrva, mint a normál. Na, ehhez kell majd a lámpám. Jövőre rábeszélem a leszámolósra! Mintám dögivel, kanavám van, előfestettem meg már csak olyan, amit kaptam. Azt meg nem adom! Fonalat ugyan vennie kell majd.
Fényképezés után takarítottam. Már nagyon ráfért szerencsétlen szobácskámra. Porszívózni ugyan már nem tudtam, mert lámpafénynél nem szeretek. Mindig másnap, nappali fénynél derül ki, hogy a fele koszt a szőnyegen hagytam. Majd holnap.
Óriás könyvespolcomban is fel kellett szabadítanom egy polcot, mert nem férek el a sok doboztól. Asztalkám és hintaszékem maradt csak másképp. De legalább maradt! Hifit áttettem a szekrénytetőre, a helyére bepakoltam az alsó polcról egy rakat könyvet. Másik 2 polcra is bepréseltem még egy fél-fél sort. A fonalas polcomon is teljesen összezsufiztam az árut, így oda is befért egy doboz.
Megérkezett Szimatka, úgyhogy megyek.
Jééé! Most látom, hogy 20.50-kor nyitottam meg a blogot és most 22.33 van! :)))
Írás közben elkóvályogtam a Vatera-s oldalamra, eladtam egy ezüstözött láncot! Hurrá! Emilkéket is kellett írnom, mert 2 vevőm nem óhajtja velem felvenni a kapcsolatot, miközben a termékeket meg leütötték! Pedig nem én fogtam a kezüket, hogy nyomkodják a "Licitálás" gombot! Vasárnapig kapnak időt, addig küldök még 3 mélt fejenként. Ha nem reagálnak, kénytelen leszek negatívot adni, pedig azt nagyon-nagyon utálom!

2 megjegyzés:

Vagyok aki vagyok írta...

Annyira büszke vagyok rád, hogy ennyire aktív vagy :)
Nekem 1.5 sitteszsáknyi cucc van, amit fel kellene raknom a vaterára, de mindig a gép elött ülök és csak licitálok, licitálok :)
Hiányzol már nagylány és ne hagyd magad, csak keményen.
Pusszantás

Vagyok aki vagyok írta...

??????