2008. november 3., hétfő

Már megint HűűűLLye voltam! - folytatás

Péntek:
Rágtam, rágogattam a dolgokat és döntésre is jutottam. Elküldök mindenkit magam mellől (kivéve család, ugyanis velük lakom), egyedül intézem ezt a dolgot. Úgy gondoltam, jobb, ha nem rángatok bele senkit. Megszakítom a kapcsolatot szeretteimmel, topictársnőimmel, blogolvasókkal. Ha kiderül hogy jóindulat, újra felveszem a kapcsolatot.

Szombat:
Szakítottam Szimatkával. 20 percbe került, de végül elment.
Manócska is haza ért Luxemburgból, így elmondtam mi a helyzet és Őt is elküldtem. Pluszban rábíztam, hogy mondja el a többieknek is, hogy mostanában nem találkozunk. Naná, hogy maradt!
Befutott Ormi haverom is. Róla azt kell tudni, hogy bármikor elvenne feleségül. Ez rettentő nagy megtiszteltetés, de nem vonzódom hozzá.
Naná, hogy hallgattam! Nem kell mindenkinek tudnia!
Beszélgettünk, beszélgettünk, én pedig kedvesen elalukáltam. Mielőtt haza mentek, felébresztettek elbúcsúzni.
Szimatka visszajött. Hozott narancsot a megfázásomra és közölte, nem baj, hogy nem engedem be, azért Ő mindennap jönni fog. Beengedtem.
Manócska pletykás!!!!!!!! Elmondta barátaimnak, hogy mi történt. A 2 reagálás:
Tamáska (aki talpig úriember) : Elmész Te a p.cs.ba! Ilyennel ne szórakozz!
Zézé (mérgesen): Azok a k.rva gyógyszerek!
Végül, de nem utolsósorban:
Ormi: Ez nem igaz!

Vasárnap:
Gondolkodom a dolgokon ezerrel! Mindenkitől kedves szavakat, bátorítást, segíteni akarást kapok! Rettentően jól esik, hogy ennyien törődnek velem! És (és-sel nem kezdünk mondatot! Általános iskola, alsó tagozat!) tehát: és elhatározásra jutottam! Akármi is lesz a vége, végig csinálom! Tartozom ezzel! ÉS: Köszönöm! Köszönöm! Köszönöm! Mindenkinek!!!!!!!!!!!

Ma:
Voltam Marisnál. Tesikém nagyon aranyos volt, elfuvarozott. Otthagyott, hogy csörgessem meg, ha végeztem. Nem kellett sokat várnom csak rövidke 1 1/2 órát. Még jó, hogy időpontra mentem! Megint kihallatszott, hogy üvöltöznek egymással az asszisztensnővel. Hurrá! Azután behívtak. Reagálása a leleteimre: Vesekővel és cysta-val nem foglakozunk. Majd, ha görcsöl, vagy fáj a hasam, derekam, menjek vissza. Daganattal nem foglalkozunk, majd ha nő (kifelé), vagy fulladok (befelé) menjek vissza. Nagy nehezen kipréseltem belőle egy teljes labort. Manócskától tudom (aki kevéske szabadidejét a Neten töltötte, hogy mindent elolvasson a pajzsmirigyről), hogy az első lépés a vérvizsgálat. Ezért a labor. Úgy hogy holnap reggel labor. Most iszom, mint a kefekötő, mert reggelre gyűjtött vizeletet kell produkálnom.

4 megjegyzés:

Vagyok aki vagyok írta...

Szia Drága Tapi!
Nagyon boldog vagyok most.... tudod miért? Az elöbbi 8 percért :)
Én igaziból utálom a telefont és azért nem telefonálok, de ha engem hívnak, főleg ilyenkor nagyon tudok örülni neki :)
Már nagyon várom a holnapot.....
Köszönöm :)

Fauna írta...

Apukámat pajzsmirigyre műtötték, neki is pajzsmirigy-megnagyobbodása volt, aminek szerencsére semmi köze a rákhoz. Ha neked is ez van, az nem súlyos betegség, műtéttel teljesen helyreállítható a pajzsmirigy normális működése.

Fauna írta...

Mármint az ő esetében nem volt köze a rákhoz. Szerintem a tiédben sincs!

Borderline Anikó írta...

Dincsike! Én is várom a holnapot! :-)))))
Fauna: Nekem sajnos nem a pajzsmirigyemben van a gond, hanem a pajzsmirigyeken ücsörögnek a daganatok. Holnap du. már többet fogok tudni. Nagyon kedves Tőled, hogy gondoltál rám! Köszönöm! :-))))