2008. november 11., kedd

Malacka

Rossz napok. Malacka nagyon beteg. Már egyáltalán nem eszik. kb. 2 hete szó van róla, hogy el kellene altatni. Az orvos sem tud segíteni. 14. évében jár, nagyon idős és beteg is. Nem sír. Pedig régen mindig magyarázott, ha valami nem tetszett neki. Még akkor is, ha beszélgettünk, amikor Ő aludni akart. Eddigi kutyijaink közül, Ő beszélt a legtöbbet. Most már meg sem szólal. Foteljába sem tud felmászni, annyira legyengült. Nem akarom, hogy szenvedjen, de idáig nem voltam képes orvoshoz vinni. Más sem. Délután megpróbálom rászánni magam. Nagy az elhatározás. Nem csinálok semmit. Tegnap még a tornát is elaludtam. Ma mehetnék csak szólnom kellett volna, de nincs kedvem. Aludni továbbra sem tudok csak kicsiket. Megint altatózás lesz a vége, mert már piszok fáradt vok. Nyitva van az ajtóm éjjel-nappal, hogy meghalljam, ha kéredzkedik kifelé. Bumbika is tiszta ketye. Érzi, hogy baj van. Hol tesznyül egész nap, pedig úúúútál unatkozni, hol rohangál és felváltva bökdös valamelyikünket, hogy játszunk, símogassuk, sétáltassuk. Reggel visszavettem Hapcit. Megpróbálok meglenni nélküle, de ma nem ment.

5 megjegyzés:

Delfike írta...

Nagyon sajnálom!Ne hagyd szenvedni!:( + könnycsepp

Vagyok aki vagyok írta...

Hidd el jobb lenne Malackának a megpihenés, hisz nagyon sokat élt, 14 év az közel 100 emberév :)
Ma vártalak... nem akarom, hogy megint szomorú légy, próbáld a jó oldalról közeliteni a megélt napjait a blökkencsnek :)
Puszi- vigyázz magadra. Légyszi szólj, ha holnap nem jössz...

Fauna írta...

Nagyon sajnálom a kutyusodat! De te is tudod, hogy neki már jobb lesz, ha megpihenhet. Fájó szívvel, de el kell engedned. És Bumbika még mindig ott van neked.

Borderline Anikó írta...

Delfike, Dincsike, Fauna!
Köszönöm kedves, együtt érző szavaitokat! Igyekszem tartani magam, bár ez nem sikerül túl jól. Azért erőlködöm ám rendesen!

Vagyok aki vagyok írta...

írtam puszi!ja, Iwiwre