2008. november 25., kedd

Időt! Időt! Időt!

Senkire nincs időm és nagyon nem jó így! Megpróbálom átszervezni napjaimat. Remélem sikerülni fog.
Éjjel-nappal Vatera-zom, megy az üzlet ezerrel! Van pár lütyő, még lütyőbb kérdésekkel és persze vannak olyanok is akik megnyernek egy-egy aukciót, azután elfelejtenek jelentkezni. Na, ezt naon rühellem. Én nem fogom senki kezét, hogy nyomogassa a gombokat. Ismerj meg oldalamon felhívom mindenki figyelmét, hogy 1 hete van jelentkezni. Ez alatt az idő alatt küldök 4 e-mail-t. Persze, fülük mellett kamion! Idáig mindig vártam 3-4 hetet, de most betelt a pohár. Nem várok csak 10 napot. Holnap megy egy negatív értékelés egy kedves vevőnek. A másik legalább jelentkezett, hogy egyrészt elfelejtette, másrészt csak dec. 5.-e után tud fizetni. Ez rendben is van, bár jobban szeretem, ha előre megkérdezik, hajlandó vagyok-e eltenni az árut. Mindig elteszem! 3. vevő múlt hét péntekre ígérte az utalást. Ma még pénz sehol. Jelentkezni, naná, hogy nem jelentkezik! De! Találkoztam rengeteg kedves emberrel és ez mindent feledtet! Fonalaim nagy részét eladtam. Maradt 1 csomag. Jövő héten jön a következő 6. Azzal kihúzom egy darabig.
Ormi anyukája összeszedett vagy 60-70 vadi új bizsut, amit összegyűjtögetett, de sosem hordta őket. A kis naív, azt hitte annyiért el lehet adni, mint amennyiért vette. Hát, a Vatera nem erről szól.
Orvosnál is voltam. Filó csökkentette cukor gyógyszeremet egy szemmel! Hurrá! Beutalt a pajzsmirigyes doki bácsihoz. Január 28-ra kaptam időpontot. Gyulladás van még mindig a szervezetemben. Valszeg a megfázás utóhatása, úgyhogy kaptam antibiotikumot is. Veseköveim egyenlőre maradnak. Fél év múlva újra ultrahang.
Barátaim rendesen megbőgettek. Mivel az onkológushoz nem vok hajlandó visszamenni, találtak egy Magánklinikát, ahol diagnosztizálnak is. Kitalálták, hogy tök mindegy mennyibe kerül, 4-en (Apamanó, Tamka, Zézé és Ormi) összedobják az árát. Nem vok hajlandó elmenni, de bőgtem, mintha muszáj lenne. Azt mondták, fontos vok nekik és megérdemlem. Erre még jobban bőgtem, pedig naon utálok. Más előtt meg még jobban!
Mivel nekem nincs időm menni, így ők jönnek. Rendesen kicseleznek, mert így kénytelen vok abbahagyni a munkát. :))))
Bicajozás, torna nuku. Fodrász, kozmetikus nuku.
Ráadásul híztam a tespedéstől 2 kilót.
Ami kp-m van, az elmegy postaköltségre. A számlámról csak akkor veszek ki pénzt, ha valaki elvisz vásárolni. Már alig van árum, így sürgősen meg kell kérnem valakit, hogy vigyen el. Ma meg is próbáltam.
- Szimatka: nem
- Fater: nem
- Főmanó: külföldön
- Teske: este7 és reggel 7 között dolgozózik
- Tamka, Zézé: máshol laknak
- Ormi: ma nem ért rá, de holnap, ha időben végez, elvisz! Juhhé!
Nem kell messzire menni, oda-vissza 15 km.
Közben itt volt Szimatka. Fél éjfélkor befutott, most ment el. Meggondolta magát. Ha holnap időben haza ér, elvisz! Még egy Juhhé!
Most mék alukálni, mert holnap fel kell töltenem még egy nagy csomó bizsut. Nagyjából a felével ma végeztem. Ezek voltak a rondábbak.

1 megjegyzés:

Vagyok aki vagyok írta...

Tündércicabogár!!!!!
Én elvittelek volna.....
Most jöttem haza Pestről :(
Látom, már nem gondolod, hogy gondolhatnád, hogy van még valaki aki..... :)
Amúgy Vaterán látom, hogy rakol fel, feszel le....így a jó.
Én még mindíg nem raktam fel semmit, csak veszek. Nem tudom átvinni hozzád, mert nem tudom mit és mennyiért.....
Puszi drága Tapika!