2008. október 29., szerda

Brrrrrr és Ujjé!

Brrrrr: mert még mindig nem sikerült képeket feltölteni!

Ujjé: mert kaptam Tamástól (az egyik barátom) egy vadi új telefont! Szuper kis ketyere!

Brrrrr: mert vagy influenzás vok, vagy megfáztam. Múlt héten kaptam meg az influ elleni oltást, hétfőtől beteg vok.

Ujjé: mert hétfőn még el tudtam menni tornázni (még csak a torkincám fájt)! Nagyon szeretem az Edzőmet! Felüdülés számomra Hozzá járni! D-nek fogom hívni Őt és még sokat fogom emlegetni.

Brrrr: mert szerdán és pénteken ki kell hagynom az edzést.

3 megjegyzés:

Ili írta...

Tapika!

Gyógyulj meg!!! Ne mérgelődj, majd minden szép sorban megoldódik.

Hugi

Névtelen írta...

Szia,Keresemazutamtól kerültem ide.Én képeket bemásolni szoktam a blogomba,nagyon könnyű,ha én megtudom csinálni,akkor bárki.
Nem ismerem a betegséged,de utánaolvasok.Szép napot!!

Borderline Anikó írta...

Hugi kedves: TÜNDÉR vagy, mint mindig! A mérgelődésen dolgozom ezerrel!

Kedves Névtelen: nagyon szépen köszönöm a segítségedet.Élni szeretnék vele! Remélem nem az XP-mben van valami valahol letiltva, mert akkor bajban leszek!
Nagyon jól esik, hogy érdeklődsz utánam! :-DDDDD