2008. október 30., csütörtök

Ez nem az én napom! :-((((((((

Reggel és délután ultrahangon voltam. Nem kellett volna! Nem elég a 2 fő betegségem (már csak 4 féle bogyót szedek rájuk), meg a cukorbetegségem, meg a rendetlenkedő szívem, meg az értágító, meg a 2 féle koleszterin csökkentő, meg a napi 2 vízhajtó, most mindkét vesémben követ találtak, plusz az egyikben cisztát is és mindkét pajzsmirigyemen 2x1,2 centis daganat van. Hurrá! Köveket kipisiltetik, cisztával nem tom mi lesz, daganatokat azonnal (orvos mondá: lehetőleg tegnap) kivizsgáltatni. A haláltól nem félek. Sose féltem. Nem ragaszkodom az élethez. Minek? A fájdalomtól viszont nagyon. A fájdalomküszöböm igen alacsony. Szerintem. Beszedek bármit csak ne fájjon.
Anyáék holnap mennek a temetőkbe és rokonlátogatóba is. Én maradok. A temetőjáratot nem nekem találták ki. A rokonok meg nem szeretnek. Én sem őket. Már csak olyan emberekkel vagyok hajlandó kapcsolatot tartani, akik szimpatikusak, ill. szeretem őket.
Jó lesz ez a holnap délelőtt. Kikutathatom a gyógyszereimet (hátha rákom van, aminek a vége eléggé fájdalmas. Na, ezt én nem fogom megvárni.), azokat ugyanis Anyci kezeli. Félnek, hogy megint beszedek mindent. Mára eljutottunk odáig, hogy mindből kapok egy levelet. Úgy indultunk, hogy hozta reggel, délben, este. Ez azért nagy haladás számomra.
Már azt is tudom, hogy 250 db nyugtatóba, szorongáscsökkentőbe és egyéb antidepresszánsokba nem lehet belehalni. Pedig annyira AKARTAM! Nagy strapa volt mind a 3x összegyűjtögetni. Hát még beszedni! Írattam Tucinál (Ő a pszichiaterem) és Marisnál (Házi orvosom). Ma már Anyci felügyeli ezt a részt is. De ki tudom cselezni. Szépen kiszámolom, hogy melyik bogyóból hány nap alatt fogy el egy levél és nem szedem be, hanem jól eldugdosom. Legfeljebb romlani fogok. Ezt nagyon sajnálom. Olyan jó dolog jól lenni! Még ha nem is szép az a nagybetűs Élet!
Szeretek talizni a szeretteimmel. Hallgatni, hogy mi történt velük, nevetni a vicceiken és pofákat vágni, ha valamivel húznak. Szeretem, ha kikérik a véleményemet, még ha másként is cselekszenek.
Ma van O. T. (Sziporka, Pöttyöcske, Kisdelfin, Szimatka) 40. szülinapja. Rettentő soknak hangzik. Az én 37-em nem hangzik soknak. Számomra.
Éjfél után megköszöntöttem és megkapta ajándékát, egy nehéz és szép aranyozott karkötőt. Nagyon örült neki. Indultában odaadtam Anya ajándákát is, egy nagy csomag diabetikus jégkrémet. Sziporka nem eszik cukrot és pékárút. A csokival és a Túró Rudolffal kivételt tesz. Nem cukorbeteg csak kondiban akarja tartani magát. Sikerül is Neki! Szép, izmos alakja van.
Napközben azért felhívtam és még1x megköszöntöttem. És megkértem, hogy idejöjjön munkából, mert van még1 meglepije. 4-1/2 5 tájban itt kellett volna lennie. Most 6 óra van, Ő meg sehol. Én hülye, meg az utolsó előtti pénzemen tortát vettem Neki. Szülinapi gyertyákkal.
A köv. nyugdíjig még 2 hét van hátra. Nekem pedig maradt 2000 Ft-om. Nem tom kifizetni a tornáimat, gyógyszereimet. Megint kölcsön kell kérnem, pedig azt naon rühellem. Szerencsére nem soxor fordul elő. Büdös bagós vok, de a cigimet már réges rég Anya szponzorálja. A 30000 Ft-omból nem naon ugrálhatok. Amíg dolgozózhattam, el sem tudtam képzelni, hogy ennyi pénzből ki lehet jönni. Hát nem is lehet! Anya és a barátaim tartanak el. Nagyon szégyellem!!!!!!!!! Barátaim mindig azt mondják, hogy majd ha keresek, fizethetek én is. Bárcsak ott tartanék már! Olyan jó dolog dolgozózni! Pláne értelmes munkát! Ha tényleg rákom van, már nem lesz dolgozózás.
Megyek, felhívom O. T.-t és megköszönöm szépen, hogy átfáradt. Jobb lesz, ha ma már nem is jön. Egyébként is nagyon rosszul kezeli a betegségeimet. Egyrészt nem fogadja el, másrészt engem hibáztat. Ha meghallja a mai híreket, megint össze fogunk veszni.

12 megjegyzés:

Vagyok aki vagyok írta...

Drága Anikó!

Most olvasom mi a helyzet....miért egyből a rákra gondolsz???? Annyi minden egyéb lehet...
Annyira elszomorít, hogy ezt írod, hisz annyi embernek szüksége van rád!!!!!!!! Egoista önző vagyok, mint tudod, ezért főleg NEKEM!!!!!
A tortát meg együk meg, legalább jókedvünk lesz :)
Na mit szolsz az ötlethez???? B. is szívesen beszállna, most, hogy nem bagózik.
Ne mondj baromságokat, mert elfenekellek !!!!!

Borderline Anikó írta...

Szia Dincsike!
Persze, lehet jó indulatú is. Miért is ne lehetne? Holnap Maristól kérek időpontot. Szeretném, ha elküldene kivizsgálásra.
Rám? Szükség? Mit adhatok én másnak?
Mindig csak kapok!
VÁRLAK TORTÁZNI! Egyébként nincs rossz kedvem. Teljesen nyugodt vok.
B. péntek éjszaka, vagy szombat reggel érkezik, de nem biztos, hogy egyenesen haza tud jönni.
32,5 kiló fogyás után ugyan még van mit fenekelned, de már csak 13,5 és meg sem fogod találni, úgyhogy használd ki az alkalmat! :-D

Besiren írta...

Szia Anikó!
Drága, én is csak azt tudom mondani, ne a legrosszabbra gondolj...,annyira jó volt mostanában olvasni, hogy az tűnt ki a hozzászólásaidból, hogy javulsz, sőt sokkal jobban vagy. Mit tudnál Te adni? Hidd el azzal is adsz, ha elolvassuk egy-egy írásodat, még, ha nem is jelzünk vissza, mert rohanunk. Példát is adsz, hányan voltunk képesek pl azt végigcsinálni, amit Te annyi tornával, kitartással. Mennyien szerettük volna, de még kevesebbhez sem volt kitartásunk. Te egy értékes ember vagy, ebben kell hinned.
Ircsi

Borderline Anikó írta...

Köszönöm szépen kedves soraidat!:)))))))

Ili írta...

Tapika!

Azt a kutyafáját. Hova lett a csilligó szemű csini barátnőm? Aki tele van akaraterővel! A terem buráját!!!! Ne írkálj nekem össze ilyen butaságot. Ha beképzeled, hogy nagy a baj, akkor az is lesz. Tessék bizakodni, hinni és akarni.Akarattal rengeteg betegséget lehet meg gyógyítani. Csak akarni kell élni!!!
Pont az előbb olvastam a lányom blogját. Lehet, hogy neked szánta egy kicsit.
Olvasd csak el, nagyon igaz, amit ott leírt.

Borderline Anikó írta...

Igenis! Értettem! :DDDD
Egy apró megjegyzés alhangon: nem szeretek élni!

Ili írta...

Ha nem szeretnél élni, akkor nem fogyóznál, tojnál a világra, meg ránk is.
Ez már megint buta beszéd.
Te egy okos inteligens nőci vagy. És ez te is tudod. Nem szabad ilyeneket mondogatni, ilyenekre még csak gondolni se szabad.
Tudod az élet annyira szép és jó, amivé mi saját magunk tesszük.
Ezen gondolkozz el. Te most is minden nap azt teszed, hogy ezt el érd. Akkor miért beszész ilyeneket.
Most mindjárt én is elfenekellek.
Nagyon szeretünk mindannyian. Szerintem körülötted a barátaid is.
Tudod milyen rossz dolog ilyeneket hallagatni, vagy olvasni??
Tehetetlennek érzi magát az ember.
Szánjál meg minket Tapika és hessegesd el a rosszat magad körül légyszíves.

Borderline Anikó írta...

Hűűűűű.....
Ez most nehéz lesz, de megpróbálom!
Nem szeretek élni, mert:
1. Nem élhetek úgy, ahogy szeretnék. A betegségeim nem gyógyíthatóak csak kezelhetőek.
2. Sohasem lehetek olyan boldog, mint az egészségesek.
3. Mindig küzdenem kell, hogy a víz felett tartsam az orrom. Arról nem is álmodhatok, hogy kimászom a vízből. Ez hosszútávon nagyon fárasztó és időnként bele is fáradok.
4. Megtaláltam a Nagy Ő-t, de Neki fontosabb a szabadság, mint egy stabil kapcsolat. Nem hiszem, hogy valaha változna a helyzet, én pedig nem tudom túltenni magam rajta, pedig nagyon-nagyon akarom.

Fauna írta...

Jaj, Anikó, annyira elszomorítasz! Még alig ismerlek, de őszintén mondom, megszerettelek. Rokon lelket érzek benned, és tudom, hogy te egy nagyon jó és nagyon erős ember vagy! Nagyon sokan szeretnek téged, már ezért érdemes élni, hidd el! És egészen biztos vagyok benne, hogy nem rák. Valahogy ezt érzem. Női megérzés. :) Tudom, mit érzel a betegségeiddel kapcsolatban. Az én bajom korántsem olyan súlyos, mint a tiéd, de - talán olvastad a blogomban - elkeserít, hogy sosem leszek valóban egészséges. De a gyógyszerek segítenek nekem. Jobb lenne gyógyszer nélkül, de mit tehetek... Én sem szeretek élni, de hidd el, van szép is ebben a nehéz és küzdelmes életben. Soroljam? Vannak barátaid, sokan törődnek veled, gondolnak rád. Van a hobbid, mint nekem is a gobelin, és az alkotómunka öröm. Öröm, ha süt a nap, és melengeti az arcodat. Öröm, ha a természetben sétálhatsz, és hallgathatod a madarak énekét. Öröm, ha egy jó zene magával tud ragadni. Öröm egy jó könyvbe belemerülni, ami elvisz egy másik világba. Öröm, ha egy macska az öledben ülve dorombol. Öröm, ha a kutyád hálás tekintettel néz rád. Örömforrás a sport, a jóleső fáradtság, az elért sikereid ezen a téren (a fogyás). Öröm, ha találsz egy jó melót, amit szívesen végzel (remélem, összejön neked is az az állás!). Örömet jelenthet akár az is, ha szobanövényeket vagy kerti virágokat gondozol, gyönyörködhetsz a szépségükben. Öröm, ha szeretteidet megleped valami kis apró kedves ajándékkal, legyen ez tárgy vagy csak egy szó, egy mosoly - és te is látod az arcukon a mosolyt. Remélem, meg tudtalak győzni!!! :)

Borderline Anikó írta...

Nagyon sok szeretetet és törődést kaptam az elmúlt napokban. Meg tudtatok győzni!!!!! Köszönöm szépen Mindenkinek!

Fauna írta...

Ennél a kommentemnél könnyeztem igazából, nem a másiknál; az előbb eltévedtem a bejegyzések és kommentek sűrűjében. :) Örülök, hogy meg tudtunk győzni!!!

Fauna írta...

persze az is lehet, hogy mindkettőnél... Nagyon könnyen elérzékenyülök...