2008. október 29., szerda

Hmmm.....

"Ne győzködd az agyadat! A hiba a valóságban van!"
Ezt a mondatot ma kaptam. Igazán csak egy Border tudja értékelni. Gondoltam, megosztom Magammal! Hihihi!
Szeretek blogolni. Írni is (bár ezt nem teszem valami bőbeszédűen, pedig rengeteg mondanivalóm van pillanatnyilag) és Másokat olvasni is.
Ha ezt befejeztem, megyek a wiw-re, megosztani a többi Borderrel ezt a magvas gondolatot! Mert borderes klub is van! Mi nincs a wiwen? Ez költői kérdés volt. :))) Wiw-ezni is szeretek, mert találtam egy rakat kőkori Ismit, akikkel különben elvesztettük volna egymást teljesen.
Mostanában rengetegeteget Net-ezek. Ez nem jó. Báááár...... az elmúlt 4 évből 3,5-et szinte csak a házban időztem. Nagyon ritkán és még annál is nehezebben mozdultam ki itthonról. Az első 2 évből egyet kórházban töltöttem. Volt egy hatalmas előnye: nem kellett orvoshoz járni! Mindennek van előnye is! Ezt ma már időnként az eszembe tudom vésni. Főként akkor, ha a rossz dolog elmúlt. De már nekem ez is nagy fejlődést jelent. Volt olyan év is, amikor nem láttam az eget csak ha dokihoz vittek. Még a teraszra is féltem kimenni. Szerencsére ez elmúlt. Köszönhetem mindezt (most felsorolás következik):
- Manócskának (aki a legeslegjobb barátom lassan 10 éve és mindig mellettem állt. Az öngyilkossági kísérletek után is!)
- O. T.-nak (aki a párom - bár nem régen és nem tudom mi lesz belőle - de Ő vitt ki az utcára.)
- D.-nek (aki lelkiekben rengeteget segít és Miatta járok tornázni.)
- Barátaimnak és topictársnőimnek (párukat a barátomnak tekintem!)
- Magamnak (most már nagyon büszke vok magamra, de sokáig tartott, míg erről meggyőztek!)
Most mék zuhanyzani, mert megint szakad rólam a víz. Biztosan megint felment a lázam. Keresek egy Coldrex-et (nem gyógyszer reklám. Nekem egyszerűen ez használ.).

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

van is mire büszkének lenned! :o)
örülök, hogy ismerhetlek!
jövök még olvasni ha nem bánod!
pusza
Katha

Borderline Anikó írta...

Köszönöm, köszönöm, köszönöm!!!!!!!!!!!! Már naon várom a decembert! Te tuod mér! :))))

Fauna írta...

Jobbulást kívánok neked, ami a megfázást illeti! Annak pedig nagyon örülök, hogy a másik betegségedből való gyógyulásod ilyen jól halad!

Borderline Anikó írta...

Köszönöm!!!!!!!!! :)))))))))