2008. október 31., péntek

Jééééé! Szeretve vok!

1/2 7 körül felhívtam Sziporkát. Mentünk Mesire (MSN). Azért nem jött, mert későn ért haza. Elmondtam mi a helyzet. Azt mondta, hamarosan jön. 1/4 10 után ide is ért. Szerintem gondolkodott a szentem. Kijelentette: szeret és akármi is lesz, kitart mellettem és segíteni, támogatni fog. Ezt némi fentartással kezelem az előzmények tekintetében, melyek:
1. már írtam hogyan kezeli eddigi betegségeimet
2. volt feleségét sem támogatta, mikor kiderült súlyos immunbetegsége (nem Aids)
Most nincs kedvem írni. Késöbb jövök!

1 megjegyzés:

Vagyok aki vagyok írta...

A 'játék lényege'(Childhood Memories )


1. Ha téged jelölnek ki, rakd ki a blogodba ezt a képet és írj egy bejegyzést a gyerekkori emlékeidről.
2. Nevezz meg 7 bloggert, akinek szívesen továbbadnád a feladatot! ^^
3. Linkeld be a blogok címét! Azt is, akitől a "díjat" kaptad!
4. Privát üzenetben értesítsd a kiszemelt bloggereket!

A képet megtalálod a http://mercutio.uw.hu/childhood.jpg-n.