2008. október 31., péntek

Lopiztam!

"Ezernyi különböző diagnózist és betegséget ismerünk. Pedig mindig ugyanarról van szó: egy gyenge láncszemről és a stresszről. Ha elég nagy terhelés éri a láncot, vagyis a szervezetet, a leggyengébb láncszem felmondja a szolgálatot."- Dr. Ben Johnson
Bennem ennyi gyenge láncszem van? Ez azért már kicsit soknak tűnik! EGÉSZSÉGES AKAROK LENNI! De nem lehetek.

"Szervezetünk azért fejleszti ki a betegséget, hogy tudassa velünk, letértünk a helyes útról, vagy nincs bennünk elegendő szeretet és hála. A tünetek tehát testünk jelzései, nem pedig szörnyű és félelmetes dolgok."- Dr. John Demartini
Nagyon szeretek szeretni!!!!!!!!!!!!! Nagyon, nagyon nagyra értékelem, ha valaki szeret. Azt ugyan nem tudom, hogy mi szeretni való van bennem. Szerintem nem sok!
Nem találom az utam, pedig keresem!

Mindkettőt Üvegvarázstól loptam. Hugi tanácsára látogattam el hozzá!

9 megjegyzés:

Vagyok aki vagyok írta...

Én nagyonnagyon szeretlek! Hogy miért? Saját magadért a lényedért, a szívedért, a mosolyodért- amikor el akarsz aludni torna közben, amikor ajándékozol, hidd el nem kamuzok :)
Bocsi, hogy nem hívtalak, de kezdem utálni a telefont.....

Ili írta...

A mondatokat nem teljesen szó szerint kell érteni. Valamikor egy láncszem elromlott
, mivel nem tudtad kijavítani, jött a láncreakció. Gondolom ez valahogy így értendő. És a többi idézet is.
Ez csak az én véleményem.
Te mindenkit szeretsz, csak magadat nem. Ez itt a legnagyobb baj.

Betti írta...

Szia Anikó!
Írtam egy jó hosszút, de nem jelent meg:( Még a tegnapelőtti bejegyzésedhez. Látom, elolvastad az idézeteket.
Ha olvastad az anyukám (Ili) megjegyzését, Ő jól értelmezte az idézeteket.
A legeslegeslegfontosabb a világon, hogy megtanuld saját magad szeretni. Az összes sejted, a legkisebb atomot magadban. A daganatot is, és a betegségeket is. Mindent, ami Te vagy. Ne ítélkezz felette, hogy jó vagy rossz, csak szeretsd magad. Ennél semmi sem fontosabb a világon. Szeretsd úgy magad, ahogy a Nagy Ő-t szereted. És tiéd lesz a csoda.
Állj oda a tükör elé, és elsőre csak simogatsd meg az arcod, nézz a szemedbe, rajzolj az arcodra egy szivecskét, és mond azt magadnak, SZERETLEK:)
Mindenből elegendőt kívánok neked, bármi is legyen a vágyad.
Üdv:Betti

Borderline Anikó írta...

Köszönöm szépen a kedves szavakat és a tanácsokat!
Tényleg nem szeretem magamat, mert nem tudom, mi szeretni való van bennem.
Ha tudtok, segítsetek és én megpróbálom!!!!!!!!!!
Arra gondoltam, minden jó tulajdonságomat (ha megírjátok), felírom egy lapra és kiteszem az orrom elé. Így talán könnyebb lesz megszeretni magam. Dincsike, Veled kezdem!
Betti:Hugi ajánlotta figyelmünkbe csodás művészetedet!
Tanácsodat kipróbáltam. Nem működik, de minden nap megpróbálom ezentúl is!

Betti írta...

Tudod, ha túl sokáig csináltunk valamit és megszokássá vált, azon nehéz változtatni. Nagyon sok türelem, és kitartás kell hozzá. Ha mindennap csinálod az jó, de ne várd el magadtól, hogy máról holnapra változzon meg valami, ami évek hosszú sora alatt alakult ki benned. Ne arra gondolj, hogy most nem működik, hanem arra, hogy milyen jó lesz, ha működni fog. Addig meg gyakorolj, mint a kicsi gyerek a járást. Ő is nagyon sokszor elesik mire rendesen megtanul járni.
És szenzációs ötlet felírni egy lapra a jótulajdonságaidat (ezt én is csinálom). Nyugodtan írj olyanokat is, amiről azt gondolod nem rendelkezel vele. Egy idő után észreveszed, hogy dehogynem, minden benned van.
Sok erőt és kitartást kívánok hozzá.

Borderline Anikó írta...

Köszönöm szépen a törődést és a tanácsokat! Megfogadom!

Fauna írta...

Mivel alig ismerlek még, de máris rokon léleknek érezlek, azért megpróbálom leírni, mit tudtam meg eddig rólad. Végtelenül jó ember vagy, aki rengeteg szeretetet képes adni, aki törődik másokkal. Erre nem mindenki képes! Kedves vagy, törődő, megértő. És rengeteg erő és kitartás van benned, hiszen rengeteget fogytál, és aki erre képes, szerintem bármi másra is. Van benned élni akarás, még ha néha ezt el is felejted. Ha nem akarnál élni, nem törődnél a fogyással, a külsőddel, az egészségeddel. Tehetséges vagy, van egy szép hobbid, a kézimunka. Érdeklődő vagy, sokan egész életüket úgy élik le, hogy nincs egy igazi kedvtelésük. Szorgalmas, kitartó és tettrekész vagy, szeretsz, szeretnél dolgozni. Nagyon fiatalosnak gondollak, mert mikor megtudtam, hány éves vagy, nagyon elcsodálkoztam: sokkal-sokkal kevesebbnek gondoltalak. Megőriztél valamit gyermeki bájodból, és ez nagyon jó!

De ugye szeded a gyógyszereidet? Ha szükséged van rá, ne hagyd el, mert látod, akkor elkezdesz szomorkodni, és csúnya gondolatokat forgatni a fejedben! Ne tedd!

Küldök neked egy virágot: @)---}--

Borderline Anikó írta...

Köszönöm szépen kedves és szép szavaidat! Most jól megbőgettél. Szedem a bogyóimat. Kicsit összekaparom magam és írok a blogba. Volt min gondolkodnom az elmúlt pár napban.

Fauna írta...

Én is könnyeztem, amikor írtam... Remélem, jobban vagy, várom következő bejegyzésedet!