2008. október 27., hétfő

A kezdet kezdete! :)))

Agyalok már egy rövid ideje a blogoláson. Tanácsra. Sok évvel ezelőtt próbálkoztam a naplózással, de nem voltam elég kitartó. Hátha most sikerül.
Arra még nem jöttem rá, hogyan kell fényképet beilleszteni, pedig van 3 szuper képem, melyeket az MSN-en hangulatom szerint változtatok. Sokat elárulnának rólam.
Még arra sem jöttem rá, hogy kedvenc blogjaim linkjeit hogyan tudnám beilleszteni, pedig nagyon szeretném. Majd kérek tanácsot.
Megyek is, előkotrom képeim eredetijét valamelyik CD-ről és elhíresztelem barátaimnak, hogy blogot nyitottam! Hátha érdekli Őket!
Legyen nagyon szép napotok! Az enyém az!
Meglepit kaptam egy nagyon kedves ismerősömtől, rajta az Angyalok zenéje. Csodás! Kár, hogy nem tudom megmutizni.

6 megjegyzés:

Fauna írta...

Képeket akkor tudsz a blogbejegyzéshez adni, amikor a bejegyzést írod, és ahol írsz, afölött van egy kis képet ábrázoló ikon. Arra kattintva már egyszerűek a lépések. Ha nem bejegyzéshez, hanem magához a blogoldalhoz szeretnél képet feltenni, akkor azt a modulok hozzáadásával teheted meg. Ez a fenti Testreszabás menüben van. Az alapmodulok között ott van a Kép is.

Fauna írta...

Ja, és a kedvenc blogjaid linkjét is a testreszabással, modulok segítségével tudod beilleszteni, ugyanúgy, mint a képeket.

Borderline Anikó írta...

Köszönöm szépen! :)))

Vagyok aki vagyok írta...

Szia Kedves Anikó!

Puszi. Vigyázz magadra. D.

Borderline Anikó írta...

Köszönöm szépen!:-))))))) Nagyon kedves vagy! :-)))) Most már álmi vok, de holnap benézek Hozzád! Ezt veheted fenyegetésnek! Hihihi!

sandorne0824 írta...

Szia.
Örülök hogy létrehoztad ezt a blogot, legalább kiírod magadból a bánatodat
gondodat,de írjál is hogy legyen mit olvasnunk.
Puszillak Marcsi